środa, 11 grudnia 2013

Powitanko od strony Tini


Hej. Jestem Wiktoria, i mam 12 lat :33
Moja przyjaciółka wpadła na pomysł
aby pisać opowiadania o "Ani z Zielonego
Wzgórza". Cały dzisiejszy dzień
poświęciłyśmy na robieniu nagłówka,
i tworzeniu bohaterów, co trwało
bardzo długo. A więc na zakładkach
jest też kontakt. Jak będziecie chcieli
to się z nami kontaktujcie :**
A więc opowiem wam o sobie:
Mam na imię Wiktoria i mam 12 lat,
chodzę do 6 klasy- yhmm.. niestety
w tym roku test szóstoklasisty i nie wiem
dlaczego ale sie stresuję. Mam niebieskie
oczy (oczy niebieskie życie królewskie ^^)
i brązowe włosy. A więc.. jestem bardzo
wrażliwa, i zarazem wesoła i czasem śmieszna
jak mam jakiś temat. Na tym blogu będziemy
pisać o przygodach Ani :3 Jestem pewna
że nasze opowiadania wam się spodobają.
Spróbujemy pisać rozdziały regularnie,
a jeśli nie to na pewno będę wpadać
i pisać jakieś One Shoty :3 Będę
sie podpisywać tak: ~TiniVerdas~
Kontakt z nami możecie zobaczyć Tu
Pozdrawiam <3

~TiniVerdas~



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz